22 July 2013

Vacancy at Chemical & Water Treatment Company

PT SISKEM ANEKA INDONESIA
We are one of the leading companies involving in Water-Waste Water, Oil/Gas Chemicals  Treatment, Water-Waste Water Treatment Engineering  and Equipment for Industrial, Municipalities, Commercial/Household.

We are looking for smart and talented people to fill our Subsidiary Company for the following position :


General Administration


Female, Single, max. 25 years old
Min. S1 Accountancy  with GPA min.  3.00
Min. 1 years experiences as receptionist or Administration / Fresh Graduated Welcome to Apply
Excellent in English both written spoken is a must
Able to operate high volume multi-line telephone and facsimile system.
Excellent software skills (Word, advanced Excel, PowerPoint, etc).
Excellent communication on phone and in person in a courteous manner
Self-motivated, initiative, flexible, independent
Preferred domicile at Bekasi South Jakarta


Lab Analyst (Cikarang)


Male
Maximum ages are 28 years old.
  Bachelor Degree of Chemical Major.
At least 1 year of working experience in the related field is required for this position.
Good in English MS. Office.
Able to operate Lab equipment.
Knowledge in ISO system HACCP is an advantage.
Should be analytical, independent and able to take initiative.
Possess a hands-on approach and demonstrate good communication and interpersonal skill.
Proficient in Indonesian and English languages in spoken and written.
Preferred domicile at Cikarang area




Analyst - Muara Enim (Palembang
)

Melakukan Analisa
Melakukan riset dan analysis
Mampu membuat prosedur dan membuat lapoarn
Mampu membuat program kerja

Requirements:

Lulusan S1 teknik Kimia/ Teknik Lingkungan
Umur maks. 28  tahun
Bekerja efisien dan dalam target yg ditentukan
Pengalaman min. 1 tahun sebagai Analyst / Fresh Graduate
Domisili di Muara Enim, Pelambang dan sekitarnya

 
KEBUTUHAN SDM TANAH BUMBU (KALIMANTAN SELATAN)

Site Manager (Tanah Bumbu â€" Kalsel)

·         Laki-laki, usia maks. 30 tahun
·         Min. S1 Teknik Lingkungan / Teknik Kimia / Teknik Mesin
·         Menguasai Water Treatment / Waste Water Treatment
·         Pengalaman min. 2 tahun sebagai Site Manager WTP / WWTP
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya

Site Supervisor (Tanah Bumbu â€" Kalsel)

·         Laki-laki, usia maks. 28 tahun
·         Min. D3 Teknik Mesin / Teknik Kimia / Teknik Elektro / Teknik Lingkungan
·         Mengerti system operasi WTP, WWTP
·         Pengalaman min. 2 tahun sebagai Kepala Regu (Foreman) WTP, WWTP
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya
 
Staff Teknik Perencanaan (Tanah Bumbu â€" Kalsel)


·         Laki-laki, usia maks. 25 tahun
·         Min. STM / Sederajat
·         Mengerti system Mekanilak Elektrikal
·         Pengalaman min. 3 tahun sebagai Teknisi
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya
 
Staff Administrasi Keuangan (Tanah Bumbu â€" Kalsel)


·         Wanita, usia maks. 25 tahun
·         Min. D3 Akuntansi
·         Pengalaman min. 2 tahun sebagai Administrasi Keuangan
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya
 
Analis (Tanah Bumbu â€" Kalsel)
·         Usia maks. 22 tahun
·         Min. SMA Analis Kimia / Farmasi
·         Pengalaman min. 1 tahun sebagai Analis
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya
 
Operator (Tanah Bumbu â€" Kalsel)

·         Laki-laki, usia maks. 22 tahun
·         Min. SMA / Sederajat
·         Berdomisili di wilayah Tanah Bumbu, Banjarmasin dan sekitarnya
 
For more information visit: www. siskem. com

 
Please send your updated CV to : recruitment@siskem.com

No comments:

Post a Comment

Ingin tau info lowongan terbaru di facebookmu?

Ingin tau info lowongan terbaru di facebookmu?
Join Sekarang Di Facebookmu!